Autor Wątek: Brak powiadomień przez ropamneo  (Przeczytany 981 razy)

hudy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 111
Brak powiadomień przez ropamneo
« dnia: Grudzień 24, 2019, 09:07:25 »
Witam. Od dwóch dni nie dostaję żadnych powiadomień z aplikacji ropamneo. Aplikacja przestała wysyłać powiadomienia samoczynnie bez jakiejkolwiek ingerencji w oprogramowanie centrali lub ustawienia aplikacji. Narazie przeinstalowałem aplikację jednak nic to nie pomogło. Jaki może być powód takiego działania?

K@mil

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
Odp: Brak powiadomień przez ropamneo
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 24, 2019, 11:13:48 »
Usługa RopamBridge wykupiona? Licencja nie wygasła?

Czy w ustawieniach aplikacji są zaznaczone „ptaszki”, żeby odbierać powiadomienia push?

Czy w ustawieniach telefonu również opcja powiadomień jest włączona?
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)

hudy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 111
Odp: Brak powiadomień przez ropamneo
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 24, 2019, 12:15:32 »
Licencja wykupiona bo aplikacja i inne funkcje normalnie działają. W telefonie powiadomienia aplikacji włączone. W aplikacji ropamneo nic nie było zmieniane, również w ustawieniach centrali. Ostatnie powiadomienie jakie jest zapisane w ropamneo jest z godz 24 - 23.12. Od tamtej pory żadnego powiadomienia.

hudy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 111
Odp: Brak powiadomień przez ropamneo
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 25, 2019, 00:26:22 »
Sprawdziłem wszystko co było do sprawdzenia. W ustawieniach centrali oczywiście włączone wysyłanie wiadomości push, w ropamneo wszystko ustawione poprawnie tak samo w telefonie. Aplikacja przeinstalowana a nadal brak powiadomień. Nic nie było zmieniane przed utratą powiadomień.
Wcześniej miałem problem z podwójnymi powiadomieniami. Panowie z Ropam stwierdzili że to wina po ich stronie i po poprawkach miałem zalogować się ponownie do aplikacji. Na tydzień wszystko wróciło do normy. Jednak po tygodniu znów przychodziły podwójne powiadomienia a teraz przestały całkowicie.

K@mil

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
Odp: Brak powiadomień przez ropamneo
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 03, 2020, 21:17:59 »
Poradziłeś sobie?
Ja od 2 dni męczę się z iPhone i powiadomieniami na centrali NeoGSMIP-64
Nawet przywróciłem iPhona do ustawień fabrycznych, kasując wszystkie dane i wiadomości na tel...
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)

hudy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 111
Odp: Brak powiadomień przez ropamneo
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 03, 2020, 21:33:09 »
Tak. U mnie okazało się że nie przeszło poprawnie odnowienie subskrypcji w sklepie google. Kase z konta mi pobrało, w sklepie google widniała informacja że subskrypcja odnowiona ale program tego nie widział. Panowie z Ropam to naprawili