RopamBridge, wiadomości PUSH i karta SIM

Zaczęty przez JarQ, Styczeń 14, 2020, 15:34:05

Poprzedni wątek - Następny wątek

JarQ

Dzień dobry,
pytania może prozaiczne, ale nie znalazłem odpowiedzi.

1. Czy w centrali (NeoGSM-IP) wymagane jest zainstalowanie karty SIM aby korzystać z funkcjonalności PUSH serwera RopamBridge ? Wydaje mi się, że nie, ale pewności nie mam :)
2. Czy funkcjonalność PUSH jest dostępna również dla stałego publicznego adresu IP (oczywiście po wykupieniu usługi) ?

Chodzi mi o natychmiastowe otrzymywanie powiadomień bez konieczności instalowania karty SIM w centrali.

Pozdrawiam,
Jarek

RobertH

ad.1
PUSH-e wymagają połączenia z serwerem RopamBridge, jak jest WIFI/LAN to jest to zapewnione i karta SIM nie jest wymagana
(ale jeżeli nie będzie internetu a router nie ma podtrzymania lub urządzenia IT np. w bloku to nie bedzie internetu
a jeżeli by była karta SIM z GPRS to automatycznie przełączy się centrala na te dane - więc karta jest zalecana dla podwójnego toru łączności).
ad.2
Aplikacja może być skonfigurowana na stały adres IP + PUSH-e jeżeli zostanie wykupiona licencja RopamBridge
(i app zostanie zalogowana 2-3 razy przez ten serwer po ustawieniu PUSH-y i przed zmiana na stały adres IP).
Do działania PUSHy telefon i centrala musi mieć dostęp do internetu (bo dane 'lecą' do serwerów: RopamBridge + Google lub RopamBridge + Apple).

JarQ