NeoGSM-IP problem z połączeniem

Zaczęty przez zwalaszkiewicz, Styczeń 12, 2020, 23:25:05

Poprzedni wątek - Następny wątek

zwalaszkiewicz

Centrala: NeoGSM-IP firmware 1.9 PL
Zasilacz: PSR-ECO-2012

Generalnie zakupiony zestaw NeoGSM-IP-SET

Centrala skonfigurowana u klienta z kartą sim Orange. Loguje się do sieci bez problemu. Wysyła i otrzymuje SMS bez problemu.

Pierwszy problem jest z gprs+RopamBridge.
Drugi problem przypuszczam, że powiązany z Wifi w trybie AP.


Po starcie centrali poprawnie loguje się do RopamBridge co widzę w logach i programie Manager V1.8.1.

W momencie zalogowania się poprzez smartfon i ropamBridge przez kilka sekund jest połączenie a następnie następuje restart centrali.

W logach mam ciągle:
System exception ID:7 addr:9d0109b0,"",""
Restart source:cpu,"",""
Restart centrali,Software reset,""

Poza tym jak zaloguje się z Managera do centrali po RopamBridge celem konfiguracji non stop następuję łączenie i rozłączanie - przynajmniej są takie komunikaty w Managerze w pasku na dole.

Drugi problem powiązany jest z modułem WiFi.
Jak połączę się lokalnie po module Wifi łączność z komputerem jest zrywana non stop i nie da się sensownie nic skonfigurować.  Że tak powiem WiFi AP z centrali pojawia się i znika.
Jak Podłączę się smartfonem lokalnie jest identycznie jak wyżej. Po chwili następuje zerwanie połączenia Wifi i restart centrali.

Poprzez USB wszystko jest dobrze. Można skonfigurować centralę.


W obu przypadkach widzę podobne logi.


Mogę coś z tym zrobić  ? Jakoś poprawić ?
Czy muszę odesłać do naprawy gwarancyjnej ?

RobertH

Po analizie pliku z konfiguracją problem wynikał z długości  nazw czujników temperatury.
Nazwy te są konwertowane i przesyłane do aplikacji (i pola maja ograniczenia bajtów.
To generuje błąd przy pierwszym logowaniu do aplikacji jak 'buduje' się menu i przesyłane są nazwy.

Nazwy wejść, wyjść, temperatur itd. nie powinny przekraczać 18 znaków ze spacjami a jeżeli zawierają znaki diakrytyczne to należy je liczyć jak 2 znaki.