Połączenie z serwerem głównym - problem

Zaczęty przez tsopel, Czerwiec 06, 2021, 21:02:00

Poprzedni wątek - Następny wątek

tsopel

Witam,
Powiedzcie mi proszę czy to normalne, że ciągle mam takie komunikaty? Połączenie jest po "kablu".

dziękuję za pomoc.

RobertH

Określenie - serwer główny/pomocniczy jest dla monitoringu TCP a nie dla serwera RopamBridge.
Centrala źle skonfigurowania i ta odpowiedź dotyczy obu postów.

Odsyłam do dokumentacji, 'szybki start' itd.
a w przypadku dalszych tematów proponuje wysłać na serwis@ropam.com.pl
konfigurację, pamięć zdarzeń i opis tematu.

tsopel

Dziękuję za podpowiedź ale czy mogę prosić o dokładniejszą informacje gdzie muszę to zmienić w NeoGSMIP64Manager aby było poprawnie? Pierwszy raz robię taki system (u siebie w domu) i za bardzo nie znam jak i "fachowego słownictwa". Dodam tylko, że na chwilę obecną system działa prawidłowo, alarm sie załącza, dostaje powiadomienia sms jak i w aplikacji.

pozdrawiam