Aktualizacja NeoGsm-Ip

Zaczęty przez Dominik, Kwiecień 01, 2020, 14:02:26

Poprzedni wątek - Następny wątek

longin1

Potwierdzam, aktualizacje działają te z serwera oczywiście.
Zrobiłem test z 2.0 ponownie na 2.0. Diody migoczą jak na dyskotece i po chwili resecie.
Żadnych błędów związanych z komunikacja nie ma.

Dominik

Szukam szukam i nic nie mogę znaleźć. Co może być żle ustawione ?

longin1

Cytat: longin1 w Kwiecień 05, 2020, 22:58:10
Potwierdzam, aktualizacje działają te z serwera oczywiście.
Zrobiłem test z 2.0 ponownie na 2.0. Diody migoczą jak na dyskotece i po chwili resecie.
Żadnych błędów związanych z komunikacja nie ma.

Powinienem dodać że to powyżej dotyczy programowania z wnętrza sieci LAN.
Zdalnie nie mogę się dostać po TCP/IP tylko GPRS a to się rwie co chwila.

K@mil

Jeżeli chodzi o zdalna konfiguracje to poprzez SMS wyglada to tak:

Firmware w centrali :1.4
Najnowsza wersja firmware:1.4
opis:NEOGSMIP64!

Aby rozpoczac aktualizacje wyslij: xxxx update 96a3 moze to zajac 10min
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)

RobertH

Cytat: wojtek06061989 w Kwiecień 04, 2020, 22:34:59
Zgadza się Updater 64 pokazuje poprawną wersję dla neoGSM-IP-64, złą wersję pokazuje w NeoGSMIP64 Manager po wybraniu opcji sprawdź najnowszą wersję oprogramowania, wersja managera 1.4.0.5

Programy muszą być aktualne także programy Update w katalogu /updater.
(aktualne update v1.5)

Dominik

Przepraszam ,ale nie do końca rozumiem  program updater jest potrzebny do zdalnej aktualizacji ?

Posiadam centrale NeoGsm IP  32.    sv:1.8.  nie mam fizycznego dostępu do centrali ,centrala jest cały czas połączona z  wifi.  Próbuje caly czas zaktualizować centrale  poprzez sms.  komenda zwrotna "błąd połączenia z serwerem"
Albo przez managera i również się nie udaje. komunikat :błąd pobierania informacji z serwera.



wojtek06061989

Updater jest do aktualizacji po USB, zdalnie powinno działać tak jak to robisz tj. poprzez managera.
Może zaktualizuj Managera do najnowszej wersji

RobertH

Po kolei:
Updater i opcja 'sprawdź najnowszą opcje oprogramowania' działa tylko przez USB i centrala musi mieć połączenie z internetem przez WIFI/LAN.
(manager będzie miał poprawkę aby przy zdalnym połączeniu via WIFI/GPRS nie dało się tego uruchomić),

Zdalnie można zrobić update SMS.
Oczywiście centrala musi mieć połączenie z internetem przez WIFI/LAN.
https://ropam.com.pl/wp-content/uploads/2019/09/Instrukcja-aktualizacji-oprogramowania-centrali.pdf

Dominik

Panie Robercie wszystko się zgadza 
Moja centrala jest podłączona do zasilania  jest również podłączona do wifi
A i tak nie mogę aktualizować zdalnie komendą SMS   
Komunikat  błąd  połączenia z serwerem.

RobertH

To pytanie co jest ustawione w wifi, w opisie jest , ze ustawione ale co ??? Zakladam ze są złe DNSy.

Dominik

Panie Robercie nie jestem bardzo biegły w temacie sprawdziłem dnsy obydwa są ustawione  na. 192.168.1.1

nie mam pojęcia jaka ma to być wartość. Może Pan pomoże

wojtek06061989

Ustaw DNS google  ;)
8.8.8.8
8.8.4.4

RobertH

#27
Jak nie ma danych do statycznego IP to DHCP i tyle w temacie,  odznaczyć 'statyczny IP' zapisać ustawienia, restart i pewnie wszystko działa...

Dominik

Centrala jest połączona z routerem Lte  moze to jest jakis powód  ,próbowałem kilku róznych ustawień bez rezultatu ,zmieniałem na statyczny Ip  ,zmieniałem też DNSY.
Ale z tego co widzę to połączenie z wifi jest cały czas loguje się do centrali zdalnie również przez wifi  i też działa.

Mimix

zamień maskę z bramą i będzie działać