TPR4 - brak komunikacji z centralą po zmianie ustawień panel z centrali

Zaczęty przez sp00n, Sierpień 09, 2020, 18:48:46

Poprzedni wątek - Następny wątek

sp00n

Witam,
mam mały problem z NeoGSMIP64. Podłączyłem na jednej magistrali w topologii gwiazdy TPR4 oraz 4K, wszystko jest dobrze spięte, bo po pierwszym uruchomieniu oba panele było widać z centrali po identyfikacji i panel TPR4 działał, wyświetlał się widżety. Panele mają różne adresy. Po pierwszej próbie zmiany ustawienia panela TPR4 (wyjscia do rolet), panel po restarcie wyświetla brak komunikacji z centralą w lewym dolnym rogu ekranu. W centrali jest informacja, że panel jest połączony i można mu wysłać komendę zmiany adresu. Restart centrali do ustawień fabrycznych nie pomógł. Po restarcie panel można było zidentyfikować, ale po restarcie dalej wyświetla brak komunikacji z centralą.
Prosze o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników.

sp00n

po wysłaniu komendy o zmianie adresu, na panelu wyświetla się menu UZYTKOWNIK i SERWIS, i w SERWIS można ten adres zmienić, także komunikacja jest