Aktualizacja NeoGsm-Ip

Zaczęty przez Dominik, Kwiecień 01, 2020, 14:02:26

Poprzedni wątek - Następny wątek

Dominik

Witam wszystkich
Moja centrala to NeoGsm-Ip  software v1.8.   nie mam fizycznego dostępu do centrali,od dłuższego czasu próbuje ja zaktualizować zdalnie do s1.9 poprzez managera .Cały czas wywala komunikat "Błąd pobierania informacji z serwera"
Próbowałem również komendą sms z telefonu ,komunikat zwrotny to "Błąd połączenia z serwerem"
Co robię nie tak ,w czym jest problem ?
Pozdrawiam

wojtek06061989

Wydaje mi się , że nie ma pliku na serwerze, lub ścieżka została zmieniona, gdyż przez updater też nie znajduje plików na serwerze dla central NeoGsmIP

Dominik

Co w takiej sytuacji jest jakaś możliwość aktualizacji zdalnej ?

wojtek06061989

Z tego co ja się orientuje to nie, może Pan Robert się wypowie, podejrzewam że to chwilowy problem z dostępem do serwera aktualizacji, ale tak naprawdę bez informacji z Ropam możemy tylko wróżyć z fusów  ;)

Na tą chwilę jedyna opcja to pobranie ręcznie ze strony firmware i aktualizacja przez updater po kablu USB

RobertH

Weryfikujemy temat bo były zmiany serwerów.

Dominik

Ja może dodam ,że próbuje zrobić update od kilku tygodni  i cały czas komunikat.   " błąd połączenia z serwerem "

RobertH

Cytat: Dominik w Kwiecień 02, 2020, 11:38:05
Ja może dodam ,że próbuje zrobić update od kilku tygodni  i cały czas komunikat.   " błąd połączenia z serwerem "
Od kilku tygodni to nie ten temat, czy centrala ma połączenie z internetem przez WIFI lub LAN?
Bo to działa tylko przez to połączenie (nie GPRS) !!

Dominik


RobertH

Serwer z aktualizacjami działa już prawidłowo.

Dominik

Panie Robercie

Próbowałem ponownie z aktualizacją ,,przez komendę sms   centrala odpowiada  Błąd połączenia z serwerem

Taka sama sytuacja  z managerem.  komunikat: Błąd pobierania informacji z serwera

wojtek06061989

Panie Robercie zgadza się działa, z tym że:
1. NeoGSM-IP-64 wyszukuje firmware 2.0 od NeoGSM-IP (nie wiem czym może się skończyć pomyłkowa aktualizacja) - załączam screen
2. TPRUpdater nie wyszukuje najnowszej wersji tj. 3.3 wyszukuje tylko 3.2 - załączam screen

RobertH

Aktualne programy do NeoGSM-IP/-IP-64 pobierają prawidłowe pliki tj.
NeoGSM-IP Update v1.5 --> pobiera firmware v2.0 do NeoGSM-IP
NeoGSM-IP-64 Update v1.5 --> pobiera firmware v1.4do NeoGSM-IP-64
(stara wersja NeoGSM-IP Update może pobierać nieprawidłowy plik - przeinstalować programy na najnowsze ).

Pliki na serwerze do panelu zostaną uaktualnione na www jest v3.3.

wojtek06061989

Zgadza się Updater 64 pokazuje poprawną wersję dla neoGSM-IP-64, złą wersję pokazuje w NeoGSMIP64 Manager po wybraniu opcji sprawdź najnowszą wersję oprogramowania, wersja managera 1.4.0.5

Dominik

A co ze zdalną aktualizacją ?
dalej nie działa , cały czas komunikat "Błąd połączenia z serwerem "  WiFi w centali działa na 100%

wojtek06061989

Kolego coś musi być nie tak po stronie konfiguracji twojej centrali, zdalna aktualizacja generalnie działa, sprawdziłem przed chwilą, jedynie dla NeoGSM-IP-64 pokazuje zły firmware, patrz mój post wyżej.