RopamNeo problem z połączeniem i zawieszanie centrali

Zaczęty przez hudy, Listopad 18, 2018, 15:30:10

Poprzedni wątek - Następny wątek

hudy

Witam. Wykupiłem roczny dostęp do Ropam Bridge. W centralce w zakładce "Ustawienia karty sim" zaznaczyłem "Zdalny dostęp do centralki za pomocą Ropam Brodge" Metodę łączenia próbowałem jedną i drugą. Przy metodzie łączenia "na życzenie aplikacji mobilnej aplikacja pyta czy wysłać smsa do centralki. Gdy potwierdzę sms zostaje wysłany a centralka po chwili odsyła do mnie smsa "deviceup i mój numer telefonu". Znów gdy ustawię "zawsze po restarcie, połączenie ciągłe z serwerem" wbijam kod, loguję się. W aplikacji zaczyna mrugać żółty pasek na górze ekranu sygnalizujący że jest jakaś awaria. Aplikacja wychodzi do pierwszej strony gdzie wpisujemy kod a centralka się zawiesza i resetuje (zaświeca się ciągłym światłem żółta dioda) i tak za każdym razem.
Na początku centralka zawieszała się i resetowała w momencie gdy zapisywałem ustawienia po zaznaczeniu "zdalny dostęp do centralki...."

RobertH

A jak centrala łączy się z RopamBridge ? GPRS (ustawione APNy ?) czy WIFI/LAN?
Oczywiście ma być stałe połączenie z RopamBridge.
Centrala nie rozpoznaje numeru i dlatego robi ECHO.
Prawidłowo ustawiona aplikacja, zeskanowany kod po zakończeniu programowania i gdy status w online jest 'połączony z RopamBridge?
Wszystko jest tutaj:
https://ropam.com.pl/pl/download/227,neogsm-ip-szybki-start.html
https://ropam.com.pl/pl/download/206,instrukcja-obslugi-i-konfiguracji-aplikacji-mobilnej-ropamneo.html

hudy

#2
Niestety nic nie pomaga. Ustawienia są prawidłowe ponieważ aplikacji udało się połączyć z centralką. Problem jednak jest tego typu że centralka ciągle się resetuje. Resetuje się przy próbie połączenia lub połączenie trwa góra minutę i nagle centralka przestaje reagować. Świeci się ciągłym światłem żółta dioda i po chwili następuje restart centralki.
W zakładce "podgląd online" - status połączeń zdalnych jest informacja:
- połączanie z ropambridge - jest
- połączenie z aplikacją mobilną via ropambridge - tutaj jest "brak" lub "jest" dopóki ale do momentu zawieszenie się centralki
Po zawieszeniu się centralki i jej restarcie w aplikacji mobilnej ropamneo murze ponownie wejść do "zarządzenie obiektami" i wpisać 4 cyfrowy kod i zapisać zmiany. Dopiero wtedy mogę wejść do ekranu głównego i zalogować się. No ale znów następuje zawieszenie centralki.
Niestety nie jestem w stanie nic więcej zrobić.

RobertH

to jest opis efektu a nie przyczyny...

plik konfiguracyjny + pamięć zdarzeń + ustawienia app =>serwis@ropam.com.pl