RopamOptima RopamBridge

Zaczęty przez Yazzoo, Wrzesień 26, 2018, 13:10:20

Poprzedni wątek - Następny wątek

Yazzoo

Witam,
Mam problem z połączeniem się przez RopamOptima przez usługę RopamBridge. Jak program wysyła sms aktywujący usługę dostaje zwrot: "Błąd aktywacji usługi RopamBridge". Subskrypcja wykupiona.
W Optimie jest aktywna karta SIM. Połączenie przez GMSManagera w trybie RopamBridge działa poprawnie.

robertm

Witam,
Czy na lokalny adres IP aplikacją się łączy z obiektem ?
Jakie są wersje oprogramowania OptimaGSM, RopamOptima i AP-IP ?

Yazzoo

OptimaGSM 3.4
RopamOptima 1.5.8
AP-IP- jak sprawdzić wersje?

Lokalnie przez wifi mogę się podłączyć. Nie mogę zdalnie przez RopamBridge.
Internetu nie ma podłączonego do AP-IP. Jest karta z aktywnym pakietem danych w OptimaGSM.

RobertH

RopamOptima dziala wylacznie przez internet podłączonych do ap-ip,(lan lub wifi) a RopamBrigde jest wymagany jak nie ma stalego adresu IP od dostawcy ISP.

Yazzoo

Dziękuję za odpowiedź.
Czyli jeżeli z jakiegoś powodu nie będzie internetu w domu a Optima będzie miała aktywną kartę z pakietem danych to w żaden sposób nie podłączę się zdalnie?
To jeszcze jedno mam pytanie, czy Optima może wysyłać maile przez GPRS mając podłączony AP-IP bez internetu? Obecnie dostaje sms z informacją o błędzie wysyłania maila.

RobertH

Tak email może być wysyłany przez GPRS
ale konto SMTP musi być bez szyfrowania,
więc nie wszystkie poczty na to pozwalają (SMTP zazwyczaj port 587).