EXP-I8 brak połączenia

Zaczęty przez garzew2, Styczeń 27, 2020, 08:26:05

Poprzedni wątek - Następny wątek

garzew2

Dzień dobry
Na wstępie opisze konfigurację systemu:
Centrala Optima GSM-PS + 2x EXP-I8RN + 4 Panele TPR-4B + 1x EXP-I8
Wszystko od prawie pół roku działało bez zarzutu.
Jednak od zeszłego tygodnia centrala ciągle zgłasza Brak połączenia/awaria EXP8. Wykonując restart centrali z paneli czy przez komedę sms wszystko wraca do normy. Przez kilka/kilkanaście godzin jest ok i potem znowu awaria.
Byłem tam, sprawdziłem połączenie modułu z centralą. W momencie gdy trwała awaria na module świeciła się zielona dioda. Nie zauważyłem żadnych problemów, które mogły by to powodować.
Dokonałem wymiany expandera na nowy jednak już po kilku godzinach powtórka z rozrywki.
Nie wiem co mogę jeszcze zrobić? Czy wina może być po stronie centrali alarmowej?
Albo czy macie pomysł co może być przyczyną takich problemów?

robertm

Jeżeli wymienił Pan ekspander - to jedynie centrala.
Proszę o przesłanie jej do serwisu - najlepiej z ekspanderami EXP-I8 które nie działają.
Proszę pamiętać o dodaniu opisu problemu i swoich danych kontaktowych
Adres serwisu:
Ropam Elektronik
Polanka 301
32-400 Myślenice