Problem z połączeniem ROPAMBRIDGE

Zaczęty przez tb1308, Styczeń 04, 2021, 09:10:55

Poprzedni wątek - Następny wątek

tb1308

Dzień dobry,

na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem amatorem w kwestii alarmów. Problem polega na Połączeniu z modułem przez GPRS, korzystam z programu BASICGSM Menager, wykonuje krok po kroku polecenia według instrukcji montażowej, które znalazłem na stronie internetowej Państwa firmy. Czy kwestią braku łączności z ROPAMBRIDGE jest słaby zasięg ? Czy gdzieś w poniższych zdjęciach mam coś źle wpisane, zrobione. Dodam, że karta która się znajduje w modemie to starter z Orange. Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam Tomek  :).

tb1308


tb1308


RobertH

raczej dla Orange APN-y GPRS to:
internet x3

tb1308

Próbowałem różnych możliwości odnośnie operatora. W dalszym ciągu podczas połączenia zdalnego z modułem poprzez GPRS "DEVICE NOT FOUND"  :'(

tb1308

Jakiś pomysł co może być inną przyczyną ?

RobertH

#6
nie ma internetu po GPRS, moduł zrestartowany po programowaniu, kabel USB odłączony od PC,
jaki jest komunikat na SMS uruchomienia programowania via GPRS: #### connect??

lub do testu zmienić ustawienie łączenia z serwerem dla app
'zawsze po restarcie'
i w online sprawdzic czy jest połączenie (po restarcie)

tb1308

- Kabel USB jest cały czas podłączony do komputera, w momencie kliknięcia na przycisk "połączenie zdalne z modemem poprzez GPRS" ikona kabla USB zmienia kolor z czarnej na szarą.
- Laptop jak i telefon mają stałe i to samo połączenie z internetem poprzez WFi, komenda jaką wysyłam z telefonu to ####connect, niestety nie mam informacji zwrotnej na telefon.
- Ustawienie łączenia z serwerem dla app
'zawsze po restarcie' zmieniłem,  moduł zrestartowałem.

tb1308

W dniu jutrzejszym dostanę przedłużacz do kabla anteny GSM i zamontuje antenę na zewnątrz. Moje przyczyną jest słaby zasięg.

RobertH

Cytat: tb1308 w Styczeń 04, 2021, 12:38:24