Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Centrale alarmowe / Odp: OptimaGSM brak pomiaru z jednego czujnika temperatury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RobertH dnia Maj 05, 2021, 10:28:33 »
Naprawa pewnie możliwa w serwisie i tyle.
2
Centrale alarmowe / OptimaGSM brak pomiaru z jednego czujnika temperatury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sarnas dnia Maj 05, 2021, 10:14:30 »
Witam,
Zauważyłem ostatnio brak wskazań temperatury z jednego z czujników podłączonych do centralki OptimaGSM.
Weryfikacja połączeń i przełączanie czujników pomiędzy wejściami wskazują na uszkodzenie wejścia pomiaru temperatury w centrali :(
Prawdopodobną przyczyną uszkodzenia było zamknięcie się obwodu masy jednego z paneli poprzez wejście pomiaru temperatury - błąd w okablowaniu.
Czy wejścia temperatury posiadają jakiś układ zabezpieczający?
Pozdrawiam,
Arek
3
Oprogramowanie / Odp: RopamBasic -v2.2.1 problemy z logowaniem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RobertH dnia Kwiecień 29, 2021, 19:24:08 »
Hasło komunikacji jest zmienione więc bez jego znajomości jest tylko opcją zaprogramowania na nowo.
Zapis jest aktywny
4
Oprogramowanie / Odp: RopamBasic -v2.2.1 problemy z logowaniem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pastura dnia Kwiecień 29, 2021, 16:54:21 »
Połączyłem się z modułem przez kabel USB i klikając na "odczyt ustawień z pamięci modułu" (bo nie mam nigdzie niestety ich zapisanych) wyskakuje komunikat "hasła komunikacji nie są zgodne, odczyt jest niemożliwy!" Co trzeba zrobić to odczytać...?
5
Oprogramowanie / Odp: RopamBasic -v2.2.1 problemy z logowaniem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RobertH dnia Kwiecień 29, 2021, 12:41:35 »
zakładka 'ustawienia karty SIM' w BasicGSM Manager
6
Oprogramowanie / Odp: RopamBasic -v2.2.1 problemy z logowaniem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pastura dnia Kwiecień 29, 2021, 12:31:29 »
A mógłby mi Pan powiedzieć gdzie dokładnie się to sprawdza w module, że jest to włączone lub też nie?
7
Oprogramowanie / Odp: RopamBasic -v2.2.1 problemy z logowaniem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RobertH dnia Kwiecień 29, 2021, 10:42:21 »
Jeżeli jest ustawione w module aby miał ciągłe połączenie z RopamBridge to jest to problem z GPRS w P4.
Proponuję przetestować Plus, Orange.
8
Oprogramowanie / RopamBasic -v2.2.1 problemy z logowaniem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pastura dnia Kwiecień 29, 2021, 09:53:23 »
Witam. Zakupiłem jakiś rok temu aplikacje RopamBasic do sterowania modułem "BasicGSM-D4M 2"(~zdjęcie załącznik nr 1)w celu załączania pompy głębinowej. Od początku były problemy tzn. aplikacja działała fajnie, ale były problemy ze zrywaniem połączenia (co chwilę musiałem wysyłać sms'a bo w aplikacji był komunikat "Problemy z logowaniem! Urządzenie nie podłączone do Bridge'a. Czy chcesz wysłać SMS aktywujący usługę RopamBridge?"~zdjęcie załącznik nr 2) przez prawdopodobnie słaby zasięg (tak myślałem, bo były zazwyczaj 1 czy 2 kreski zasięgu w aplikacji). No to postanowiłem, że kupię antenę GSM i umieszczę ją na budynku w celu poprawy zasięgu. Po tym zabiegu zasięg skoczył na 3-4 kreski"~zdjęcie załącznik nr 3"i myślałem, że już teraz będzie wszystko dobrze i nie będzie trzeba wysyłać sms'ów...jednak dzieje się to samo jak w przypadku słabego zasięgu. Moje pytanie co robić? Bo to jest irytujące jak chce szybko wyłączyć pompę, a mi wywala komunikat bym wysłał sms'a...Myślę, że raczej jest w aplikacji wszystko chyba dobrze ustawione, dodam jeszcze że wrzuciłem tam kartę Play (z aktywowanym pakietem internetu)ma to jakieś znaczenie w kwestii operatora? Ma ktoś jakieś pomysły w czym tkwi problem i jak to naprawić by nie zrywało tego połączenia?
9
Centrale alarmowe / Odp: Aktualizacja NeoGsm-Ip
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RobertH dnia Kwiecień 20, 2021, 08:04:18 »
Wygląda na problem z USB HID.
Zainstalować dodatkowo ten program i dodatkowe biblioteki jak instalator wykryje braki
https://ropam.com.pl/product/neogsm-ip-update-2/#download

Jak nie pomoże to proponuje uruchomić WIFI (internet) na centrali i aktualizować przez WIFI (pliki sa pobierane z serwera nie przez USB)
10
Oprogramowanie / Odp: ROPAMNEO ropambridge - aplikacja mobilna - problem z licencją
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ObiWan dnia Kwiecień 19, 2021, 21:40:34 »
.... zainstalować app- bo konta importowane są na naszym serwerze nie play....
Naprowadziło mnie to..
Otóż udało się !
Może opiszę by zostało dla potomnych.
Zainstalowałem na telefonie "niepogniewanym z Google" RopamOptima ze sklepu Play v.1.7.4 logując się na swoim koncie google.
Działa bez problemu.
Skasowałem potem konto google na tym telefonie.
Na moim Huawei P40 tą samą wersję RopamOptima v.1.7.4 ze stronki z aplikacjami dl.apk-cloud.com
Na "słusznym" telefonie "Podziel się licencją" a na P40 "Import licencji"
Połączenie przez RopamBridge działa bez problemu.

Ps. nie wiedziałem, że nowe logowanie do centrali wyloguje tego który jest zalogowany ( np. Żonę)
To bardzo dobrze bo Moc Musi Być z Rycerzami :)
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Strony: [1] 2 3 ... 10