AP-IP - problem z podgląd online stanu wyjść

Zaczęty przez transalp, Październik 21, 2017, 11:19:06

Poprzedni wątek - Następny wątek

transalp

czy to przypadek tylko u mnie czy taka natura produktu?

Centrala Optima GSM
przy połączeniu serwisowym za pomocą AP-IP i wejściu do"podglądu online" a następnie "podgląd stanu wyjść" nie działa działa sterowanie nimi. Po kliknięciu przycisku włącz nie działają te wyjścia, Nie ma reakcji na wciskanie tych klawiszy. Natomiast jak tylko zakończy się połączenie serwisowe na panelu TPR nagle wszystkie wyjścia zaczynają się załączać. Tak jakby system ich nie potrafił załączyć ich w trakcie połączenia serwisowego przez AP-IP i nagle zaczynał je załączać po zakończeniu tego połączenia - centrala gdzieś buforuje polecania i wysyła po zakończeniu połączenia serwisowego???

Przy połączeniu kablem do płyty głównej działa to prawidłowo!!

RobertH

Po nawiązaniu połączenia serwisowego przez AP-IP proszę wyłączyć tryb serwisowy.