Pytanie nowicjusza - brak historii zdarzeń

Zaczęty przez Jacek, Maj 29, 2014, 10:32:37

Poprzedni wątek - Następny wątek

Jacek

Witam, jestem nowym użytkownikiem systemu na bazie NEOGSM-PR oraz panelu TPR1. Wczoraj system został zainstalowany, uruchomiony i przetestowany. Jednak podczas przeglądu menu na panelu, zauważyłem że żadne z naruszeń, wywołanie alarmów (pełnego i nocnego) nie zostało odnotowane w historii zdarzeń. Instalator również rozłożył ręce.
Wersja centrali 1.3, panelu 1.7. Proszę o informację jak rozwiązać ten problem, a może ktoś z forumowiczów spotkał się z tym. Z góry dziękuję i pozdrawiam

RobertH

Witam,
Taki objaw  może to być efektem uszkodzenie pamięci (np. od ESD) lub inny problem sprzętowy na PCB.
Czy w systemie jest zainstalowany ekspander EXP-I8?
Analiza i ewentualna naprawa możliwa tylko w naszym serwisie.

Jacek

Witam Pana,

Bardzo Dziękuję za szybką reakcję.
Tak, EXP jest również zainstalowany. Po wybraniu opcji Historia i zatwierdzeniu kodem odczytuje dane co trwa chwilę po czym wyświetla brak jakichkolwiek zdarzeń i resetuje panel. Mógłbym przesłać Panu nagrany filmik prezentujący te objawy, tak więc proszę jedynie o podanie adresu email. Zorientowałem się również, że najnowsza wersja firmware centrali to 2.1 tak więc instalator spróbuje najpierw zaktualizować software zanim zdemontujemy centralę.

Uprzejmie pozdrawiam

RobertH

NeoGSM ma obecnie wersje 1.4 ale to nie ma znaczenia. Wersja 2.1 dotyczy centrali NEO!
Czy ekspander EXP-I8 działa prawidłowo?
Jaki Partner GSM jest stosowany do programowania? powinien być 4.3.
Proszę ewentualnie sprawdzić bez zainstalowanego EXP-I8 wtedy okaże się czy problem jest po stronie magistrali czy pamięci.

Jacek

Witam ponownie,

Przekażę wszystkie sugestie instalatorowi i wrócę do Pana z informacją zwrotną.
Bardzo dziękuję za poświęcony czas.

Jacek

Witam Pana,

Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi ale dopiero wczoraj udało mi się ściągnąć instalatora do domu.
Firmware centrali został zaktualizowany do najnowszej wersji 1.4. Wersja PG 4.3 zgodnie z zaleceniami.
Przeprowadzono próby z expanderem i bez niego, bez efektu. Nadal nie odkłada się żadna historia zdarzeń a wybranie tej opcji na panelu powoduje jego reset. Wg słów instalatora, program Partner nie wykazuje żadnych nieprawidłowości w konfiguracji. Całość działa doskonale za wyjątkiem tej opcji. Czy jest jeszcze coś co mógłbym wykonać we własnym zakresie zanim uruchomię procedurę gwarancyjną?
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Jacek

Jacek

Witam Państwa,

Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na mojego posta i będę się kontaktował z Państwem telefonicznie w tej sprawie.
Pozdrawiam, Jacek

RobertH

Otrzymał Pan 30 maja:
\"Analiza i ewentualna naprawa możliwa tylko w naszym serwisie.\"