Ropam Elektronik

Kategorie => Ogólne techniczne => Wątek zaczęty przez: karol76 w Marzec 31, 2019, 00:28:10

Tytuł: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: karol76 w Marzec 31, 2019, 00:28:10
Witam,
Wydawało mi się, że już gdzieś czytałem o takiej sytuacji, niestety nie mogę znaleźć.
Chodzi o to , że po udostępnieniu serwisu na te 8 godzin nie mogę wejść do ustawień jako serwis, komunikat- najpierw wyłącz czuwanie.  system jest oczywiście rozbrojony. Resetowałem centralę z panela , nic to nie zmienia.
Tytuł: Odp: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: glider33 w Marzec 31, 2019, 15:47:05
Na początku napisz jaka to centrala.
Do całkowitego rozbrojenia systemu użyj kodu głównego, tylko wtedy będziesz dokładnie widział czy nie masz przypadkiem uzbrojonej strefy.
Tytuł: Odp: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: karol76 w Marzec 31, 2019, 17:01:19
Centrala neo-ip rozbrajam głównym / widget ustawiony na rozbrajanie obydwu stref. Poza tym co jakiś czas traci połączenie z wi-fi , po czym po minucie odzyskuje.
Tytuł: Odp: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: Mari00 w Listopad 25, 2019, 16:21:52
Mam podobny problem centrala neoGSM alarm rozbrojony, a przy próbie wejścia to trybu serwisowego z panelu otrzymuje Informacje: Wyłącz najpierw czuwanie. Rozbrojenie wykonuję kodem głównym.
Tytuł: Odp: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: karol76 w Listopad 25, 2019, 18:27:53
Musisz edytować ikonkę z rozbrojeniem i odchaczyć  : dotyczy strefy pierwszej i drugiej
Tytuł: Odp: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: Mari00 w Listopad 25, 2019, 21:59:01
Jakieś inne podpowiedzi, w Edycji ekranu wypróbowałem wszystkie możliwości i nic.
A w statusie stref jest Rozbrojony.
Tytuł: Odp: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: wojtek06061989 w Listopad 26, 2019, 08:08:47
Ja mam wersję firmware centrali 1.9 oraz TPR 3.2 i przyczyną jest błąd oprogramowania.
Mam info z serwisu że na dniach ma być aktualizacja oprogramowania TPR rozwiązująca ten problem.

"Tak potwierdzamy i również zauważyliśmy problem, będzie wymagana aktualizacja TPR-4 - zamieścimy ją w najbliższych dniach.
Na chwilę obecną proszę wejść w serwis poprzez zworkę SE na płycie głównej."

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: Mari00 w Listopad 26, 2019, 08:19:04
Thx, właśnie przed aktualizacją działało.
Tytuł: Odp: Brak dostępu serwisu- najpierw wyłącz czuwanie
Wiadomość wysłana przez: robertm w Listopad 26, 2019, 10:58:44
Przepraszamy za problemy.
Firmware do TPR-4 z poprawką został zamieszczony na naszej stronie.
https://ropam.com.pl/product/tpr-4w/ (https://ropam.com.pl/product/tpr-4w/)
https://ropam.com.pl/wp-content/uploads/2018/04/tpr4_pl.zip (https://ropam.com.pl/wp-content/uploads/2018/04/tpr4_pl.zip)

Pełna lista zmian:
3.3   25.11.2019
Dodane:
- wizualizacja czujników CO2 i TVOC (widgety + wygaszacz),
- dołożenie kropek wizualizacji stanu wyjść np. "wentylator".
Poprawiono:
- problem losowy w NeoGSMIP z wejściem w menu serwis – informacja, że są uzbrojone strefy,
- kolor ikonki wyjścia w stanie wyłączonym dla listy sterowania wyjściami,
- przewijanie ekranu, powiększenie obszaru bocznych strzałek.