Powiadomienia stanu WYJŚĆ NeoGSMIPManager

Zaczęty przez K@mil, Styczeń 25, 2019, 09:53:11

Poprzedni wątek - Następny wątek

K@mil

Witam.

Mam problem z nadaniem powiadomienia stanu wyjść.
W programie NeoGSMIPManager v1.3 zaznaczam interesujące mnie opcje jak na zrzucie.

Klikam zapis ustawień do pamięci centrali i program się zawiesza i nie wgrywa mi ustawień.
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)

robertm

W ustawieniach nie ma nic co blokowało by zapis.
Czy może Pan odczytywać ustawienia z centrali ?
Jaki system operacyjny ?
Czy program jest uruchomiony jako administrator ?

K@mil

Tak, mogę odczytywać ustawienia z centrali, nawet wszystkie inne opcje w normalny sposób mogę wgrać i nic się nie wiesza (wejścia).
Windows 10
Tak, program uruchamiam jako administrator.
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)

robertm

Proszę nie używać polskich znaków w treściach SMS-ów - u Pana to "Syrena wyłączona"

K@mil

Nie używałem pl znaków, miałem wpisane "Syrena aktywna".
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)

RobertH


Vanorton

Pani Robercie,
problem jest rzeczywisty i wydaje się po Państwa stronie tj błąd w oprogramowaniu NeoGSMIPManager.
W moim przypadku są takie same problemy jak u autora postu. Mam komputer z Windows 10, wszystko zainstalowane i uruchomione w trybie admina, program łączy się z centralką, mogę zrobić i zapisać wszystko oprócz wpisania treści sms/e-mail w zakładce powiadomienie dot. stanu wyjść. Każde wpisanie tresci i próba zapisania ustawień do pamięci centralki powoduje zawieszenie programu NeoGSMIPManager. Próbowałem wszystkiego, tj połączeń usb, wifi, rózne wersje NeoGSMIPManager, różne wersje softu centrali, różne kable usb i zawsze to samo. Problem ewidentnie jest po stronie NeoGSMIPManager.

UWAGA!!! Rozwiązanie dla innych z tym problemem - znalazłem jeden sposób jak sobie poradzić. Wpisuję hurtowo wszystkie komendy sms o zmianie stanu wyjść i wychodzę z zakładek Powiadomienie i przechodzę do obojętnie jakiej zakładki Ustawienia wyjścia. Wtedy o dziwo da się zapisać wszystko w pamięci centrali i nic się nie wiesza.

Niemniej jednak Panie Robercie błąd w oprogramowaniu należy usunąć bo to kicha, a ja sam zmarnowałem 3 godziny zanim doszedłem jak sobie z tym poradzić.

K@mil

Otóż to :)
Zmiana pl znaków nic nie przynosi....
www.AudioBas.pl - Instalacje audio-video :)

robertm

Problem powstaje jeżeli program jest w edycji pola tekstowego i klikamy zapisz ustawienia.

Rozwiązanie na szybko - proszę po wpisaniu komunikatu ( treści SMS/email) nacisnąć Enter.

Pracujemy nad poprawką

robertm

Na naszej stronie jest już wersja NeoGSMIPManager V1.5 - z poprawką