Optima + AP-IP + Aplikacja na android

Zaczęty przez kamila_k23, Sierpień 24, 2021, 08:06:31

Poprzedni wątek - Następny wątek

kamila_k23

Witam
Posiadam centralę Ropam Optima, dołączyłam teraz do niej moduł AP-IP.
Chciałabym połączyć się z centralą za pośrednictwem aplikacji na androida (RopamOptima) jednak nie udaje mi się to.

Posiadam stały zewnętrzny numer IP, mam dostęp do routera gdzie moge zdefiniować przekierowanie portów, oraz wpisać stałą rezerwacje adresów LAN'owych, jednak problem nadal występuje.
Komunikat: Nie można nawiązać połączenia z obiektem (będąc poza domem), lub jak jestem podłaczona do sieci domowej kręci się cały czas próba logowania i nie ma końca tej operacji.

diody na module AP-IP nie sygnalizują błędów.

Status sieci wyświetlony na Panelu informuje że internet jest i podaje IP 192.168.1.187.
Jak uruchamiam aplikacje na smartfonie jest opcja Skanuj LAN - tam aplikacja znajduje centralę na adresie 192.168.1.119

Czy możecie mi podpowiedzieć gdzie mogę odczytać na jaki port powinnam przekierować wejście do centrali i na który adres IP?

Kamila

RobertH

#1
Adres IP widoczny w panelu i na routerze (po restarcie centrali)
+ rezerwacja adresu IP do MAC,
+ przekierowanie zewn. portu na IP_centrali i  port 8888 !

kamila_k23

Dziękuję, Przetestuje wieczorem  i dam znać

kamila_k23

Przekierowanie na adres IP widoczny na Panelu oraz port 8888 pomogło.

Dodatkowo podawałam w aplikacji niepoprawny kod PIN. Uważałam że to kod który mam sobie wymyślić a to należy podać kod który podajemy przy logowanou np. w Panelu.

Dziękuję za pomoc.