NeoGSM IP czasowa blokada wysyłania sms.

Zaczęty przez stopi, Wrzesień 04, 2018, 18:37:19

Poprzedni wątek - Następny wątek

stopi

Witam. jak w tytule. Nowa centrala Neo GSM IP. W sumie to problem z dwoma centralami które założyłem w zeszłym tygodniu. W jednej problem pojawił się już podczas konfiguracji a w drugiej dzisiaj. W pierwszej zresetowałem modem i pomogło, w tej mam do klienta 20 km. Sprawdziłem inna poradę  której problemem była ustawiona ilość sms, tu  jest 15 i klient twierdzi, że dziś dostał dwa, co może być problemem ?

RobertH

#1
Odpowiedz to przekroczony limit SMS.
Jest to limit na wszystkie powiadomienia i odpowiedzi SMS.

Zmienic limit wg potrzeb, '0' wylacza licznik.

Prosty test to zresetowac np. komenda 'resettest'
i zapytac 15x o stan.

stopi

Dziękuję za szybką odpowiedź. Byłem dziś u klienta w innej sprawie i zmieniłem na 0. Trochę to dziwne bo jak zalogował się na konto karty SIM to od soboty łącznie były 22 smsy przy czym większość to moje testowanie przy montażu w sobotę. Może to jakiś błąd że licznik się nie kasował. Zobaczymy teraz czy będzie dobrze, po co tylko to ograniczenie 15 jest włączone domyślnie ? 

RobertH

Licznik był sprawdzany i działa prawidłowo.
Licznik liczy każdy wysłany SMS (nawet ten co nie potwierdzi odbioru operator).

Przy aktualizacji NeoGSMIP Manager zmienimy wartość domyślną na: 50 SMS-ów.

stopi

Witam.
kolejny klient, ten sam problem. Od kilku dni blokada mimo tego, że sms-ów praktycznie nie dostaje, tylko przy alarmie sms z każdego wejścia lub przy braku zasilania. No i to, że problem jest od kilku dni, nawet jak by klient jednego dnia dostał dużo wiadomości to problem następnego dnia powinien zniknąć.

hudy

Myślałem że tylko ja mam ten problem ale widzę że nie. Czasowa blokada sms pojawia się co kilka dni. Niekiedy problem pojawia się sam nieraz po wysłaniu sms do centralki. Nieraz po wysłaniu do mnie smsa przez centralkę o jej stanie. Limit smsów ustawiony na 100 a dziennie wysyła góra 5.
Tak szczerze to pluję sobie w brodę że kupiłem tą centralkę. Od początku problemy. Problem z aktualizacją, problem z ropamneo, problem z smsami, problem z zawieszaniem. A znajomi mówili bierz satela. Ehhhh.....

RobertH

#6
Licznik SMS-ów jest poprawiony w najnowszej wersji.

Aktualizacja za pomocą microUSB
(funkcja w Manager: Centrala->Aktualizacjia oprogramowania centrali)
lub jeżeli jest internet WIFI/LAN przez serwer
(funkcja w Manager: Centrala->Sprawdź najnowszą wersję oprogramowania ....)

a pozostałe tematy to brak danych do analizy...

stopi

#7
 Nie mogę u jednego z klientów zaktualizować centrali . Aktualizacja rozpoczyna się przez jakiś czas trwa migają diody a później centrala się resetuje i dalej jest ta sama wersja . Jak na razie mam tak z jedną centrala a aktualizowane kilka . Nie pamiętam wersji ale chyba 1,2, próbuje to robić programem wersja 1,1.  Aktualizacja robię po usb

krzysztof90

zworka PR założona podczas aktualizacji ?

stopi


RobertH

Zworka 'PR " jest potrzebny gdy nie ma już komunikacji z programem Manager (ręczne uruchomienie bootloader-a).

Oprócz aktualizacji przez USB jest druga opcja:
- podłączyć WIFI w centrali do internetu,
- w programie Manager użyć "Sprawdź najnowszą wersję oprogramowania"
i uruchomić aktualizację przez WIFI (na komputerze wtedy widać postęp a pakiet aktualizacji pobierany jest przez WIFI)

Vanorton

Mam ten sam problem, gdzie jest firmware 1.5? Na stronie pod opisem centralki jest do ściągnięcia wersja 1.5 ale w katalogu po ściągnięciu jest wersja 1.4.

Pzdr
Vanorton

hudy

Czy jest możliwość aktualizacji centralki zdalnie przez gprs? Jeśli tak to czy musi być wtedy wpięta zworka?

RobertH

Nie.
Przez wifi - tak. Opis 2 posty wyżej.

hudy

A czy będzie kiedyś taka możliwość? Czy myślicie Panowie wprowadzić taką opcję? Przy okazji jakie poprawki do neogsmip wprowadza wersja 1,5?