Ustawienia APN dla GPRS w PlusGsm

Zaczęty przez sqmir, Wrzesień 18, 2019, 09:31:21

Poprzedni wątek - Następny wątek

sqmir

Witam,

Proszę o dane APN dla sieci plusgsm (ust gprs):APN GPRS, APN user, APN password.

I mam jeszcze jedno pytanie, może głupie ale nie do końca jestem w stanie zrozumieć logiki
działania modułu BasicGSM2 w świetle zał/wył czuwanie (jestem początkującym użytkownikiem).

Jeśli dane wejście skonfiguruję np jako 24H - to w przypadku zmiany stanu - dostaję SMS.

Teraz nie bardzo rozumiem np co oznaczają wyboldowane poniżej:.

INFO- pobudzenie wejścia nie wywołuje akcji alarmowej, lecz rozpoczyna proces wysyłania SMSów
i połączeń głosowych VOICE według ustawień.

24h- wejście generuje alarm, w każdym stanie modułu oraz generuje proces wysyłania SMS-ów i
połączen głosowych VOICE według ustawień.

ZWYKŁA - linia wyzwala alarm (głośny) jeżeli system jest w czuwaniu oraz generuje proces
wysyłania SMS-ów i połączen głosowych VOICE według ustawień.

ZAŁ/WYŁ - linia załączająca/wyłączająca czuwanie systemu. Wejście może pracować w trybie
bistabilnym (przełącznik): naruszenie załącza czuwanie, koniec naruszenia wyłącza.
lub monostabilnym (przycisk, gdy załączona opcja: LINIA IMPULSOWA) działanie jest wtedy
następujące: pierwsze naruszenie uzbraja moduł, drugie naruszenie rozbraja, naprzemiennie.

ZWYKŁA CICHA - wejście działa tylko w czuwaniu, nie generuje alarmu głośnego ,generuje tylko
proces wysyłania SMS-ów i połączeń głosowych VOICE według ustawień.


Jak załączyć czuwanie, nie ma takiej opcji w BasicGSMManager,....
Co to znaczy że dana linia wyzwala alarm ? A jeśli już wyzwala alarm to na jakie akcje się to przekłada?

Myślę że potrzebuję 2-3 zdań tytułem tzw wstępu do zarysu podstaw....

robertm

Ustawienia APN - to dane niezbędne do zalogowania się do punktu dostępu do internetu. Każdy operator sam określa te ustawienia.
Dla PlusGSM wszystkie dane na stronie operatora: https://ustaw.plus.pl/
Ułatwiając - należy w polu APN GPRS wpisać : internet