Ropam Elektronik

Kategorie => Centrale alarmowe => Wątek zaczęty przez: marcing89 w Grudzień 04, 2018, 08:35:11

Tytuł: Problem z powiadomieniami SMS po zmianie operatora GSM
Wiadomość wysłana przez: marcing89 w Grudzień 04, 2018, 08:35:11
Dzień dobry,
Mam problem z centralą NeoGSM PS v 1.8. Po zmianie karty SIM na innego operatora nie dochodzą do mnie smsy z powiadomieniami. Wszystkie ustawienia są takie same jak poprzednio, zmieniłem tylko nr telefonu i operatora. I z tym operatorem jest problem. Poprzednio był to Play, teraz Orange. Na poprzedniej SIM za każdym razem jak łączyłem się przez Partner GSM 4.4 to w rubryce "Centrum SMS-ów"zaznaczoną miałem sieć "Poland Play", teraz po wybraniu z listy "Poland Orange,...." wpisaniu numeru i zapisaniu danych po ponownym połączeniu się z centralką sieć na liście nie jest zaznaczona. Czy miał ktoś podobny  problem?? Z góry dziękuję za pomoc
Tytuł: Odp: Problem z powiadomieniami SMS po zmianie operatora GSM
Wiadomość wysłana przez: robertm w Grudzień 04, 2018, 08:39:39
Czy urządzenie loguje się do sieci GSM ?
Co Pan widzi w zakładce "Online"
Czy karta nie wymaga kodu PIN ?
Tytuł: Odp: Problem z powiadomieniami SMS po zmianie operatora GSM
Wiadomość wysłana przez: marcing89 w Grudzień 04, 2018, 13:28:41
przepraszam za taki "zrzut ekranu" ale problemy techniczne :)
Wg mnie wszystko jest ok. Ale jak wysyłam test sms to wyskakuje błąd.
Karta nie ma PINu.
Sprawdziłem jeszcze, że centralka po uruchomieniu alarmu dzwoni, ale nie wysyła sms :/
Tytuł: Odp: Problem z powiadomieniami SMS po zmianie operatora GSM
Wiadomość wysłana przez: robertm w Grudzień 05, 2018, 08:37:52
Jeżeli numer centrum SMS - jest poprawny i pierwszy na liście numer telefonu - test wysłania powinien przejść. Proszę sprawdzić w takim przypadku kartę SIM - np. w telefonie czy jest możliwe wysyłanie SMS  Niektóre sieci blokują wysyłanie SMS przy niskim stanie konta a pozwalają jeszcze na dzwonienie.